poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Placki kukurydziano - ryżowe z dżemem z płatków dzikiej róży

Placki na śniadanie często goszczą na naszym stole.
Są pożywne, smakowite i dodają nam energii na długie godziny.
Dziś placki z resztek w lodówce, takie dania na ogół wychodzą pysznie.
Polecam na śniadanie pierwsze czy drugie a także do pracy czy szkoły, polecam.
Placki kukurydziano - ryżowe z dżemem z płatków dzikiej róży.


                Składniki:

  • 125 g sera ricotta
  • 2 szklanki maślanki
  • 2 jaja
  • 1 łyżeczka sody
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mąki kukurydzianej
  • 1 szklanka mąki ryżowej
  • olej do smażenia
  • konfitura z płatków różanych


Do miski wlałam maślankę, dodałam jaja i ser i dokładnie wymieszałam.
Potem dodałam obie mąki oraz sodę i proszek do pieczenia, dokładnie wymieszałam.
Na patelni rozgrzałam odrobinę oleju i smażyłam małe placuszki z obu stron na złoty kolor.
Osączałam je z nadmiaru tłuszczu na ręczniku papierowym.

Smacznego.
Przepis autorski.
                                        "Podróże małe i duże"
Zachód słońca - Augustów, jezioro Białe

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger