czwartek, 19 kwietnia 2018

Deser buraczano - truskawkowy

Do zrobienia tego deseru najlepiej byłoby użyć białego buraka, wtedy kolorystycznie deser wyglądałby jeszcze fajniej.
Ja użyłam buraka czerwonego a deser jest przepyszny, polecam.
A zapomniałam dodać że można go zajadać bez wyrzutów sumienia o wagę, jest całkiem dietetyczny.
Deser buraczano - truskawkowy.


              Składniki:

  • 100 g mrożonych truskawek
  • 80 g suszonych daktyli
  • 120 g komosy ryżowej - quinoa
  • 1 nieduży upieczony burak ulubionego koloru
  • 30 g wiórków kokosowych
  • 1/2 oleju kokosowego


Daktyle namoczyłam w gorącej wodzie na 30 minut, potem odcedziłam i wystudziłam.
Buraka piekłam w piekarniku nagrzanym do 180 C przez 40 minut, można ugotować buraka na parze, potem go wystudziłam i obrałam ze skórki.
Komosę ryżową ugotowałam w wodzie do miękkości, wystudziłam.
Wyjęłam z zamrażarki mrożone truskawki, włożyłam do misy blendera.
Dodałam do truskawek pokrojonego buraka, ugotowaną komosę, odcedzone daktyle, wiórki kokosowe i olej kokosowy zmiksowałam na jednolitą masę.
Podawałam w pucharkach z mrożonymi truskawkami.

Smacznego.
Przepis z archiwum.
                                          "Podróże małe i duże"
Letnie klimaty

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger