środa, 21 lutego 2018

Sałatka z makaronu z płaskurki z groszkiem

Płaskurka czyli pszenica płaskurka to jedno z najstarszych zbóż w dziejach ludzkości, zdrowe i nie uczula.
Makaron z tej mąki jest jędrny i smakuje obłędnie.
Dziś użyłam go do zrobienia sałatki, szybkiej i pysznej, polecam.
Na śniadanie czy kolację będzie znakomitym posiłkiem.
Sałatka z makaronu z płaskurki z groszkiem.

                 Składniki:

  • 1 szklanka ugotowanego makaronu z płaskurki świderki
  • 1 szklanka groszku konserwowego
  • 1/2 strąka czerwonej papryki
  • 125 g mozzarelli - 1 kulka
  • 3 dymki ze szczypiorem
  • sól różowa himalajska
  • pieprz świeżo mielony
  • 2 łyżki majonezu - ja dałam wegański z aquafaby

Makaron włożyłam do miski, dodałam odcedzony groszek.
Paprykę oczyściłam i pokroiłam w paseczki, mozzarellę również w paseczki.
Dymkę wraz ze szczypiorem posiekałam, dodałam do miski.
Sałatkę doprawiłam solą i pieprzem a także dodałam majonez, wymieszałam.
Przed podaniem dobrze jest sałatkę schłodzić.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                          "Podróże małe i duże"
Park Źródliska w Łodzi - listopad 2017

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger