środa, 17 stycznia 2018

Zupa ze świeżych podgrzybków z mlekiem kokosowym

Podaję przepis na zupę ze świeżych grzybów ale idealnie będą się nadawać grzyby mrożone, pyszne i równie aromatyczne.
Ktoś kiedyś mi powiedział że dodaję mleczko kokosowe do wszystkiego i to chyba jest prawda, w tej zupie odnajduje się znakomicie.
Zapraszam na pyszny obiad.
Zupa ze świeżych podgrzybków z mlekiem kokosowym.
Składniki:
  • 2 łyżki oleju
  • 1 duża marchew
  • 1 duża pietruszka
  • 500 g świeżych podgrzybków - lub mrożonych
  • 1 łyżeczka suszonego rozmarynu
  • 2500 ml bulionu drobiowego
  • 1 łyżka domowej jarzynki
  • 5 ziaren ziela angielskiego
  • 5 listków laurowych
  • 1 puszka - 400 ml mleka kokosowego
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • makaron do podania - ulubiony
  • natka pietruszki do posypania zupy
Przygotowanie zupy:
  • Marchew obrałam i pokroiłam w plastry, pietruszkę po obraniu na kawałki.
  • Po ugotowaniu wyjmę ją z zupy i wykorzystam do sałatki.
  • Grzyby oczyściłam i pokroiłam na kawałki.
  • Na oleju w rondlu podsmażyłam marchew i cebulę, potem dodałam grzyby i rozmaryn, chwilę smażyłam.
  • Zalałam wszystko bulionem, dodałam ziele angielskie, liść laurowy, domową jarzynkę i gotowałam 20 minut.
  • Po tym czasie dolałam do rondla mleczko i gotowałam 5 minut.
  • Mąkę wymieszałam z 1/4 szklanki wody i wlałam do zupy, zagotowałam.
  • Ugotowałam makaron al'dente.
  • Podałam zupę z makaronem, posypałam natką pietruszki.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Podgrzybek brunatny
Ten podgrzybek idealny na moją zupę, pięknie pozował do zdjęcia.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger